Za pośrednictwem niniejszej strony dokonujesz wyboru odpowiedniego dla Ciebie pakietu. Po dokonaniu zakupu pakietu (opłata za pierwszy miesiąc) wysyłamy do Ciebie podpisaną Umowę. Jeśli zmienisz zdanie, masz 14 dni na odstąpienie od Umowy.
Po zakończeniu każdego miesiąca przekazujesz poprzez e-mail dokumenty do zaksięgowania. W każdym miesiącu otrzymasz od nas przypomnienie, że musisz dostarczyć dokumenty. Dokumenty przesyłasz w formie skanów, natomiast oryginały trzymasz u siebie.
Po otrzymaniu od Ciebie kompletu dokumentów przystępujemy do ich księgowania i wprowadzenia do odpowiednich ewidencji.
Po zaksięgowaniu dokumentów przekazujemy Ci aktualny wynik finansowy, kwotę podatków i ZUS do zapłacenia. Przygotowujemy również niezbędne deklaracje.
Po zakończeniu roku podatkowego dokonujemy jego rozliczenia i przygotowujemy niezbędne roczne deklaracje PIT, VAT i ZUS. Przygotowanie deklaracji rocznych jest dodatkowo płatne.
Możesz zlecić nam wykonanie dodatkowych usług:
Ewidencja czasu pracy, dokumenty pracownicze, listy obecności, ewidencję pojazdu (kilometrówki).